Գործառույթների տարածքներ
ԱՏՀ-ների, հեռահար զոնդավորման, արհեստական բանականության/մեքենայական ուսուցամ կիրառությունը բնապահպանական աշխատանքներում
ՏՏ և շրջակա միջավայրՏեղական և միջազգային ցանցերի ներգրավումը ջրերի վերաբերյալ հետազոտությունների և կառավարման նպատակով. Սևանա լիճը՝ կիզակետում
Ջուր և Սևանա լիճԱռաջնորդվելով թափոնների հիերարխիայով և շրջանաձև տնտեսության մոդելով՝ կրճատելու մնացորդները, վերականգնելու էնեգիան, և այլ արժեքները
Թափոններից դեպի արժեք՝ դեպի շրջանաձևությունՀայաստանի հանքային պաշարների տնտեսապես, սոցիալապես և բնապահպանական պատասխանատու օգտագործման վերաբերյալ հետազոտություն և ուսուցում
Պատասխանատու հանքարդյունաբերությունՇրջակա միջավայրի կառավարման մեջ մասնակցային և համագործակցային մոտեցումների ներդրումը որպես կայունության առանցքային կետ
Բնապահպանական կառավարումէներգիայի բաշխման և օգտագործման նոր մոտեցումները՝ բարձրացնելու Հայաստանի էներգետիկ անվտանգությունը և բնապահպանական կայունությունը
Կայուն էներգիաԳնահատել, վերապատրաստել և ներգրավել համայնքներին աղետներին պատրաստվածության, վերականգնման և երկարաժամկետ դիմակայունության համար
Աղետների դիմացկունությունՀայաստանն ընկած է կենսաբազմազանության երկու թեժ կետի վրա և սահմանակից է երրորդին: Տեսակներից մինչև էկոհամակարգերի բազմազանություն
Կենսաբազմազանություն և անտառներՔաղաքները որպես համաշխարհային և Հայաստանում մեր առջև ծառացած կայուն մարտահրավերների անբաժանելի մաս
Կայուն քաղաքներԲնապահպանական կրթության նորարարական մոտեցումների և նյութերի մշակումը և տարածումը երեխաների, երիտասարդների և մեծահասակների համար
Բնապահպանական կրթությունԳաղափարների և փորձի փոխանակումը որպես կայուն էկոտուրիզմի օժանդակման միջոց: Ոլորտի կայունության վերաբերյալ հետազոտություն
Էկոտուրիզմ